torsdag 13 november 2008

blablablabla...armen

Jag är trött på att vara förkyld. Jag vill inte vara hängig längre, jag vill vara pigg och igång! NU! Elli fick sitt första vaccin idag och har varit lite gnällig... fast just nu sover han vilket är skönt både för mig och honom. David jobbar sent idag och det är som vanligt långtråkigt. Idag har jag inte riktigt orkat ta tag i livet å bjuda hit nån, har inte riktigt vågat heller eftersom jag inte vet hur Elli kommer reagera på sprutorna. Så, det blir nog en tv-kväll ikväll. I morgon ska jag på babymassage, mysigt, och sen kommer mamma å pappa hit över dan, ännu mer mysigt. Saknar dem. Saknar även Sävsjö idag... eller kanske inte så mycket staden men vännerna... och församlingen. Fick ett litet sött paket på posten med några söta ord och ett litet hjärta, det värmde mycket och gjorde min längtan både mindre och större på samma gång.=)


så... stor kram till alla er där hemma i sävsjö och vrigstad, känn er saknade!

Inga kommentarer: