onsdag 13 januari 2010

slut på sjuk

Känner ett behov av att definiera det här med hus. Det är ju inte riktigt ett hus, fast ändå ett hus. Beteckningen är småhus, typ som ett radhus kan man väl säga. Med trädgårdstäppa. Å så är det ju en bostadsrätt då. Men för att slippa kalla det för bostadsrättsradhus har jag, efter lite påtryckningar av omvärlden, gått med på att säga hus. Så då har vi rett ut det. Bilderna kommer dröja. För sån är jag. Man får helt enkelt komma å hälsa på istället, å se det live! alla som vill är välkomna. Eller, ja, dom flesta. Inte tjyvar å banditer då. Kom bara inte än på ett par veckor. Vi måste flytta in först. Å så ska jag bli frisk med. Vi har haft nycklarna i en å en halv vecka, på den tiden har jag lyckats dra på mig två ordentilga förkylningar å en magsjuka. Tillfrisknar idag men har fortfarande rejält ont i halsen å så känner jag mig lite väl smal å har träningsvärk i magen. Men, man får se det som ett ypperligt tillfälle att smälla i sig grillchips å cola. Det känns så lägligt å va sjuk just nu liksom. Vi har ju dock en helt fantastisk församling. Dom målar å grejar å fejar, till och med när vi inte är där. Vi är grymt välsignade!
nähe, nu ska jag sprita av tangentbordet...

2 kommentarer:

rebecca sa...

jag kan inte hälsa på i första taget så jag hoppas på bilder;)

kramis

Em sa...

Uppdatera!!! =)