onsdag 13 maj 2009

ett värmande samtal

Häromdagen ringde en vän till mig. Det gjorde mig väldigt glad. Tänk att ett telefonsamtal kan betyda så mycket. Det är dessutom en stor bedrift att lyckas ta sig fram på telefon hem till mig om dagarna. Jag stänger oftast av telefonen när Eli sover och tenderar allt som oftast att glömma sätta på den igen. Jag försöker dock bättra mig på detta område så försök gärna ringa =).
Igår hade jag och David en efterlängtad ledig dag tillsammans. Det var mysigt. I helgen kommer våra saknade och älskade vänner Palmbergs på besök. Det ser vi fram emot mer än mycket.
Nu ska jag sörpla i mig lite mer kaffi...

1 kommentar:

Unknown sa...

Skam den som ger sig!
Vad glad (och lite avundsjuk) jag blev när jag läste att familjen P skulle komma på besök! Dels för att det var länge sedan vi träffade dem (trots att vi bor så nära) och dels för att de "får" åka ner till er i Helsingborg. Måste nog boka in några besök i kalendern... Gillar dig! kramkram =)