torsdag 21 maj 2009

upp i luften

Dagen har gått i produktivitetens men även slapphetens tecken. Förmiddagen bestod av städning och matlagning(!). Det var visserligen färdig pytt i panna men det är ändå stort för mig som aldrig annars lagar mat. Det hanns även med ett djuplodande samtal över Daniels bok tillsammans med goda vänner. Eftermiddagen spenderades i stadsparken på en filt med kaffi, bulle, kaka och melon. Det var relativt slappt, så slappt det nu kan vara med två vakna nyfikna gräsätande gosungar. Kvällen fortsätter med film hos Rick and Jess. Det blir nice...
Glad Jesusflygaredag på er allesammans. Glöm inte att han kommer tillbaka snarare än du anar =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Mysigt det låter! Vi hade en jätteskön dag tillsammans med herr och fru Kronehäll. Lyxgrill vid Skärsjön (se mer på min blogg under dagen), sen lite Wii, scones och film hemma hos oss. Supernice!
Snart är han här! :)

Jessica sa...

Tack för igår.. det var trevligt och jag tycker att vi lyckades hitta en ganska bra film tillslut=)

Unknown sa...

JA!!! Vi har inget inbokat varken den ena eller andra dagen, så ni är välkomna. Jag ska kolla med Samuel när han slutar de dagarna. Yey, kul! kraaam

rebecca s sa...

du lagar inte mat? ahaaa...nice. jag trodde jag var den enda kvinnan på denna jord som inte hade gåvan. (dock lagar jag mat nu för jag bor ju själv så jag måste, men rätt fantasilös mat)

hälsa rick å jess! kram