fredag 1 maj 2009

alltså det här med Ullared...

Idag har jag varit i Ullared, närmre bestämt på Gekås. Min puls gick upp så fort jag kom innanför dörrarna. Inte av förväntan utan av småpanik. Det är så mkt folk, så mycket saker, sån stress! Klarar verkligen inte mer än max ett par timmar. Dock var det väldigt skönt att få ha en hel dag bara jag utan barn. Dessutom hade jag mycket trevligt sällskap och det gjorde hela resan! Så, trots trötta ben och trött huvud var det verkligen en alldeles genomtrevlig utflykt. Tack alla snälla vänner som var med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv, det var så trevligt igår! kram

Rebecka sa...

Håller med Carro!

Michaela sa...

va kul med stress o panik!
haha. nej men det låter ju helt fruktansvärt.. fyy..
hjärtklappning nästa, liksom!

jaja, ullared är säkert rätt trevligt också ju.. aldrig varit där dock... kram!