onsdag 24 juni 2009

Villinteäta-alot

Idag funderar jag starkt på att ge Elliot ett nytt namn; Snoralot, det känns mycket mer passande. Andra tänkbara förslag är: Sjukalot, Sunkalot, Luktaillaimunnen-alot... variationsmöjligheten är faktiskt oändlig när jag tänker på det. Fler förslag kanske? Efter lite funderingar måste jag nog säga att min personliga favorit är Sötalot. Bland alla tänkbara andranamnänElliotnamn är det ändå det som passar bäst. Eller Gosalot, Älskalot, Mysalot, Underbaralot....

2 kommentarer:

Michaela sa...

hihi, ja det fanns ju en hel del namnförslag där ;)

...jag föredrar också ett av de där; sötalot, gosalot eller likn. nåt annat stinkande låter ju så otrevligt och jag är osäker på om han kommer få några kompisar med ett sånt namn...? ;)

Eva sa...

Snoralot var ju helt underbart. Gulligt trots äckliga associationer =)