onsdag 2 september 2009

oh yes, so international

Jag har sett att såna där lite mer internationella, häftiga, beresta människor på facebook skriver sin status på engelska. Jag har nu funderat på om jag bör börja blogga på engelska. Då kanske jag skulle få lite mer bloggpoäng och stiga i grad i bloggtävlingen. Kanske skulle till och med jag få lite fler kommentarer! Jag menar, det är ju de som visar vilken tävlingsposition man har; ju fler kommentarer desto högre grad. Och när man hållit på ett litet tag med bloggande, liksom jag har, vill man ju vandra uppåt.
Det tål att tänkas vidare på...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag älskar dig Maria, du är så söt...

Michaela sa...

hehe sant, man vill ju vandra uppåt "bloggstegen" ;)
.. jag jobbar på det varje dag! haha...

Engelska är inte så dumt. bara du inte börjar skriva på engelska. jag har en polare som gjort det och ärligt talat så orkar man inte läsa inläggen! tar ju lite längre tid... osv osv. men en internationell rubrk är inte helt fel att ta till ibland! ;)

kram!

rebecca s sa...

jag tycker att du ska börja kommentera andras bloggar (till exempel min), se det som en god gärning... :) jag kommenterar andras för att jag vet att man blir så glad av det... annars skulle jag allvarligt inte orka.. hehe

ju mer du kommenterar själv desto mer kommentarer får du.. OKEJ jag är lite avis på att du alltid får ett gäng kommentarer, och jag får INTE det fastän jag bjussar andra så mkt...

(det här är nog en bloggholists bekännelser)

Anonym sa...

hm jag tror inlägget var en aning ironiskt?...eller? känns lite fjortisvarning att be om kommentarer. sluta skriv ut massa personliga saker på internet, vissa saker hör mer hemma i en dagbok. punkt.