måndag 31 augusti 2009

ge mig en reducerad version

Det har varit "sagan om ringen" -maraton i helgen. Jag har sett ungefär hälften av alla tre filmerna. Jag orkar inte riktigt mer än så. Första filmen går väl i och för sig an men efter ungefär halva tvåan börjar Frodo få sina ångestögon och det är liksom outhärligt att titta på honom. Varför, o varför filmar de inte Sam istället? Nu måste jag ju zappa över till nån annan kanal så fort det handlar om den stackars ångestpojken.
Jag och David kom dock på en lösning igår. Som komplement borde det inte bara finnas en extendet version utan även motsatsen. Där alla Frodoångestscener är bortklippta. Vore fantastiskt bra!
Nehej, nu ska jag välkomna min man hem.

2 kommentarer:

Michaela sa...

haha ja det hade ju varit bra med en sån "utan-ångest-ögon-version" ...jo ibland kan det ju va jobbigt att titta på... Däremot tycker jag VERKLIGEN om de där filmerna! maraton är roligt, och speciellt extended version! 12 timmar galet bra film helt enkelt ;)

Du får göra en EGEN version annars! klippa ihop själv :) hihi..

rebecca sa...

NÄMEN.. hans ögon gör ju halva filmen juh!