söndag 2 oktober 2011

nystart

Tja, då bevisar det sig än en gång att mammaledigheten är påbörjad. Förutom att jag hoppar högt varje gång jag får tillfälle att träffa en vuxen människa och att jag fullkomligt överöser min man med frågor och svammel så fort han kliver in genom dörren, tar jag nya bloggtag. Jag har ju liksom tid... eller nej det har jag väl liksom egentligen inte alls men då jag finner det nödvändigt för mitt vuxna jag att emellanåt fly in i bloggvärlden tänker jag att jag nog skulle kunna bidra lite till den oxå... å få skriva av mig lite granna.
För er gamla trogna läsare (som jag självklart har kvar efter den tvååriga bloggpausen) har jag förnyat bloggen lite. ser ni? layouten är helny! tänk att jag till och med har bemödat mig med att byta mall bara för er skull, för att ni ska känna er extra välkomna.

so... let the blogging begin!

Inga kommentarer: