tisdag 27 januari 2009

En Elton gör entré

Nu är alltså den Palmbergska bebisen ute. Det blev en Elton. Familjen Cruz dansar glädjedanser över att det blev en pojk (Elliot behöver lite grabbvänner). Troligtvis var det mitt tips om att locka ut honom med kakor som gjorde susen. Davids förslag var att skicka in en gps så han kunde hitta ut... men jag tror mer att han lockades av kakorna. Nu är han i alla fall här och vi är gläds med familjen P.
Elliot har under gårdagen och idag gått på högvarv. Allt är roligt. Framför allt när man ska sova. Det är inte lätt att vara allvarlig och beslutsam mot ett barn som skrattar med hela ansiktet. Han gör allt för att lura en att han inte är trött. Igår gick jag på det. Det resulterade i övertrötthet. Men sen somnade han och sov så gott, så jag ska inte klaga!
Nu ska jag nog sätta på en kopp kaffe, kanske läsa lite Frank Mangs å njuta lite av att Eli sover.

4 kommentarer:

Michaela sa...

Eli må vara det sötaste smeknamn jag nånsin hört alltså!!! :D såå himla gulligt!

Va härligt att det blev en liten pojke!! Och allt gick bra för dem?? Elton och Elliot, jag anar en kompis-föräldra-relation ;)
heh.
ha en fin kväll!

Anonym sa...

Coolt coolt coolt med Elton! =)

Anonym sa...

ÅÅÅH vad kul!!!!!

Anonym sa...

kul med en elton!!
Nu e rebecka o thea här, myspys!!
ha det fint!!