fredag 23 januari 2009

sköna sömn

Jag har haft lite svårt att sova sen i julas men nu tycks det ha vänt. Har sovit gott i flera nätter. Det kan vara min pappas tips att dricka ett glas mjölk innan läggdags som har gjort susen. Igår hade Dave en lång dag på city gross; han åkte hemifrån vid elva och kom hem vid halv tio. Men det gick bra. Jag promenerade en lång runda med vännen Karin (mkt trevligt) och sen somnade Eli vid åtta så jag hade en lugn stund för mig själv. Om Eli fotsätter sova bra om dagarna och somna tidigt på kvällen kommer det nog kännas mycket lättare att David jobbar så mycket sena kvällar. På tal om Davids jobb; ett jobb på city gross är ju i alla fall bättre än inget jobb alls =). Det tyckte i alla fall vår söta bvc-sköterska Karin. När David var och vaccinerade Elliot frågade hon honom var han jobbade. När han berättade att det var på city gross var hennes reaktion: Jaaa... det är ju bättre än inget. Hur tolkar man en sån kommentar!?
Kul att se att det är några som läser bloggen! =) (Bettan; snopet men glädjande!) Då känns det ju roligt att fortsätta skriva.
Nu ska jag klura ut något att äta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag vill se lite bilder! På lägenhet och bäääbis mm. Puss

Anonym sa...

M snopet kan jag tro hehe...Men jag tycker det är intressant med blogg-läsande=)

Bettan