söndag 18 januari 2009

söndag

Idag är det söndag. Vi har haft besök i helgen, först av mina föräldrar och sen av Anna och Astrid. Det har varit jättetrevligt och gjort att helgen har gått fort, vilket jag tycker är skönt eftersom David jobbat sent i tre dagar. Nu har jag dock huvudvärk och missar därför den ekumeniska bönen. Synd.
Igår gjordes två riktiga fynd. Jackor. Man fick två reaplagg för samma som en. Därav inhandlades två vinterjackor för ungefär 570 kronor. Som hittat!
Nu ska jag mysa lite med Elliot, han börjar bli uttråkad i sitt babygym (som, by the way, inte alls tycks fungera, han blir bara rundare och rundare om magen =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja usch för kräksjukor! kul me lite besök!:)

Anonym sa...

babygym??

jag måste ta å ringa dig snart... det börjar ju bli pinsamt länge sen!! kram

Anonym sa...

Man kanske ska komma och köra nån form av gymping med elli?! Vad tycker han om salsa?