lördag 28 mars 2009

hel halv helg

Idag och igår har varit fullspäckade dar. Mamma och pappa har varit här för firandet av min kära fars 65-års dag. Vi var ute å åt thaimat på kvällen, mumma mumma. Idag har jag, förutom att umgås med mor och far, träffat Lina, min kära Lillgatanvän som jag skamligt nog inte träffat sen vi flyttade. Hon kom förbi på en snabbvisit. Kort men gott =).
Vi ska snart krypa i kojs. Vår klocka är nämligen halv nio (planerar att lägga oss halv tio). Alla andras är fortfarande halv åtta men vi har dragit fram vår till sommartid redan idag eftersom D börjar jobba redan 06.00 i morgon. Å med sommartiden i åtanke blir det ju så rackarns tidigt. Det gör mig inget att lägga mig tidigt dock, är redan helt slut. Ser fram emot en god natts sömn. Gjorde en liten upptäckt häromdan; sen jag slutade amma har jag inte haft några sömnproblem alls. Undrar om det kan ha med varann att göra?

hej hopp

1 kommentar:

Välkommen sa...

har alltid sovit bra försig, men efter jag slutade ammar är jag helt död på nätterna. Sover som en stock! kram