söndag 15 mars 2009

slut på bloggpaus

Nu är bloggpausen slut och jag ska ta upp det regelbundna skrivandet igen. Det har kliat lite i fingrarna så det känns skönt.
Igår hade vi en fantastiskt härlig bönedag tillsammans med vänner från Höglandskyrkan och lite annat folk härifrån Hbg. Det var jätteroligt och en bra avslutning på böneperioden.
Idag har Eli slått alla rekord i bajsande. Jag har aldrig varit med om så mycket bajs. Bestämde mig efter ett kort ögonblick av tvekan för att slänga pyjamasen. Orkade helt enkelt inte skölja och tvätta. Det var bajs, typ, överallt (lite överdrivet kanske, men så var känslan =). Dessutom la ungen handen i allt undertiden jag skulle göra rent. Det blev helt enkelt till att bada hela grabben tillslut.
I eftermiddag väntar fest hos Levins. God mat och trevligt sällskap. Ses fram emot...

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) been there done that... (fast då med människor som är +75 äldre än elliot!) ;)

Åh jag hade sååååå gärna velat va med i er i helgen... Om det går som JAG vill så blir det en tur ner till södern i sommar.. kram

Anonym sa...

Hej Maria! Nu är jag fast i din blogg :) Hoppas allt är bra med er! Ja, det var längesedan vi sågs nu. Vi får ta en fika allesammans snart! Kram