lördag 25 april 2009

Carina Berg


Jag älskar Carina Berg. Hon är söt, charmig, smart och fantastiskt rolig. Jag tror att jag och Carina skulle bli bra vänner. Hon skulle nog gilla mig. Jag skulle kunna följa med henne och bo hos kändisar. Nu när hon ska bli mamma vill hon nog ha en mammakompis. Hon kan få ta del av all min vishet. Och så kan vi ha mammafika ihop. Sen kan vi ha parträffar tillsammans; Carina, Kristian, jag och David. Våra familjer skulle kunna åka på roliga semestrar. Fast David tror inte det skulle funka. Han hävdar att Kristian är för smart för oss. Det tror inte jag... jag tror det skulle kunna bli jättebra...

6 kommentarer:

Michaela sa...

hihi, kör på det ;)
låter som en kanonidé!!

tycker faktiskt också att carina verkar va en helt fantastisk människa! man kommer liksom in te på något negativt med henne..!! inte sant? :)

Ha en bra dag o lycka till med framtida kontakter :)

Unknown sa...

tycker att du ska satsa stenhårt på din idé. så länge ni fruntimmer kommer överrens så får karlarna liksom hänga med.

du e så söt maria, gillar dig! *ler*
kramkram
=)

Em sa...

Jag håller verkligen med. Hon e digg! Fast hon verkar kanske inte så smart dock... men skön så det överväger!

rebecca sa...

really? jag gillade henne förut, när hon var seriös och innan hon gaddade ihop sig med Carolina Gynning.. ajja bajja.. Hon har sjukit alldeles för lågt i mina ögon. Snygg är hon dock.

Och Kristian.. han är underbar. Sen kväll med Luuk saknas.

fru cruz sa...

Rebecca, se ett avsnitt av Berg flyttar in så blir du nog såld oxå. Där är hon jättemysig och lyckas liksom komma kändisarna in på livet. Jag blir smått rörd till tårar i varje program =)

rebecca sa...

synd att jag inte har nån tv... Ska se om man kan titta på internet... Kanal? (svara som kommentar på min blogg) ;)