torsdag 16 april 2009

och jag blir så stolt!

(ha överseende med den suddiga bilden!)
Visst är det jätteroligt att se alla framsteg Eli gör, såsom krypande och resande och så. Men, idag blev jag riktigt, riktigt stolt och nästan lite rörd till tårar. Elliot plockade själv ut böcker ur bokhyllan och om du tittar noga på bilden ser du att det inte är vilka böcker som helst; det är teologiböcker. Han verkar mest intresserad av Johanneskommentaren och etikboken (tror inte alls det beror på att det är de största böckerna placerade längst ner i hyllan). En blivande teolog. Det tåls att säga det igen: jag blir rörd!

5 kommentarer:

julia sa...

vem vet han kanske gå i sin mammas fotspår, kul o se en bild på han. han växer ju för fullt. Förstår inte vart våra bebisar tog vägen! Hoppas att ni mår bra kram!

emilie sa...

Jag hyser grov respekt för den pojken!

Michaela sa...

haha det va ju bra ;)
vilket snille redan vid så låg ålder....hihi

rebecca sa...

det är ju givet! :)

Anton sa...

Underbart... om du vill kan jag skicka en kopia på Augustinus 'Bekännelser'. Sen kan du ju hjälpa honom på trven genom att bara prata grekiska hemma...

Ha det!