måndag 20 april 2009

Någon har varit i vårt sovrum....

Min man är konstig. Har har ett underligt förhållande till örngott. De senaste nätterna har han fått för sig att han absolut inte får svetta ner örngottet på sin kudde. Någon vill inte att han gör det. Häromnatten hade han rivit bort en bit toapapper och lagt på kudden som skydd och några timmar senare när pappret var borta hade han lagt dit en t-shirt. Inatt var uppenbarligen kudden han låg på inte ens hans egen. Någon hävdade klart och tydligt att det inte var Davids kudde eftersom den hade brunt på sig. Följden blev att kudden fick ligga på golvet och David sov utan... ialla fall en stund tills han kom på att han ju kunde lysa på kudden med sin mobillampa för att se om det verkligen var brunt på den. När han inte kunde hitta det bruna gick det bra att använda den igen. Då var det ju hans. Min fråga är: vem är denna någon och vad gör han/hon i vårt sovrum om nätterna?

6 kommentarer:

annacarin sa...

HAHA...jag älskar din man...(inte på det sättet alltså) men hans otroligt charmiga natt vanor...haha

Unknown sa...

Vad ska man säga... Kan det vara samma någon som stal kaviartuben från ensamseglaren? Lite läskigt är det ju ändå. ;o)

sabina sa...

hehe måste säga att min bror låter lite sådär, hmm vilket ord ska man använda??? KONSTIG haha
Hoppas ni mår bra & allt. kramiz

emilie sa...

Dave e fantastiskt störtskön! Me like!

rebecca s sa...

hahahahah!!!!

Michaela sa...

haha, det här var det roligaste jag läst på länge...!!! xD
helt sjuuukt konstigt ju!