fredag 28 augusti 2009

älskade, hatade hemnet

Jag är så trött på att leta bostad. Å ändå gör jag det lite för mycket. Det kan ju komma ut nåt var femte minut. Det kan ju faktiskt det. Dock borde det liksom räcka att kolla hemnet nån gång på eftermiddan så där kan man tycka. Om man nu inte är beroende som jag. Hemnet, denna drog. Kommer på mig själv med att bli arg när det inte kommit ut nåt nytt. Som om det skulle vara hemnets fel. Det är det ju inte. Det är alla bostadsrättägare som har radhus fel. De är inte särskilt säljbenägna för tillfället. Dumma dom.
Jag har ingen bra dag ur bostadssökarperspektiv. Dessutom måste david jobba över till klockan kvart över nio. Det är nästan mer synd om mig än de svältande barnen i afrika. Nej, det är det nog inte ändå...

5 kommentarer:

annacarin sa...

går det inget bra med bostadsletandet? lite synd om er är det faktist men det är nog tyvär lite mer sund om barnen i afrika =)

Michaela sa...

heh, jo ibland kan det ju kännas som att det är mest synd om mig i heeela världen! usch för såna dagar... lider med dig och din hemnetdrog ;)

....hoppas ni hittar ett hus snart :) för jag gissar att ni vill ha en villa? eller radhus? kram och lycka till!

Emilie sa...

Det e synd om dig!!...

Anna sa...

Hej.. Jag är en bloggare som kikat in på din blogg och tycker du skriver trevligt. Dessutom verkar vi dela vissa intressen så som t.ex. hemnet-denna drog!!
Hälsningar från en annan Jesusföljare

fru cruz sa...

Anna, vad trevligt att du hittat hit! lyckades dock inte komma in på din blogg. vad gör jag fel?