lördag 1 augusti 2009

tantvarning

tantvarning:
  1. kollade just upp vad sms-slanget lol står för
  2. kan inte åka luftmadrass på havet utan att bli sjösjuk
  3. ooohar (sådär lame som min å alla mina kompisars mammor har gjort medans man själv stått bakom och skrattat hånande) när det kommer vågor
  4. klagar över att man knappt kan hitta ett enda par hela jeans i affärerna längre
  5. använder fortfarande uttryck som "på", "inne" och "ute" istället för att slänga mig med de nya uttrycken "orka" och "fine" (nåt som jag sett att andra bloggare gör)

vad har hänt?

9 kommentarer:

annacarin sa...

haha...jag är också tant i så fall...ser fram emot att träffa er i eftermiddag =)

Anonym sa...

lol!

johan

Michaela sa...

..du har blivit tant! ;)

hehe, skojar...

Oooar är skoj! ;) kram!

Unknown sa...

Ok, jag är inte heller säker på vad lol står för, hade nästan förväntat mig att du skulle delge detta...
Byxor är väldigt svårt att hitta, därför har man dem tills de trasas sönder. (Vad värre är att den typiska tantmagen, den som plutar ut under linningen, börjar titta fram...)
Tanter är vi allihopa! (Gillar dig ändå)
=)

rebecca sa...

tant är "inne", maria :)

BettanL sa...

orka hönga med i alla "unga" trender;), men man försäker ju;). Jag oohar oxå...o doppar inte lika gärna huvudet som förr, vilket jag alltid skrattat åt min mamma för hehe. Man blir badkruka med åren=)

David K sa...

Klockren analys, Maria :)

Em sa...

Va känner mig ungdomlig.... Men det måste ju va ok. E ju inte gift än...

Unknown sa...

å jag har fortfarande inte fått veta vad lol verkligen står för, får Googla på det. men kanske är det så enkelt som lots of laughs?